Kayıt Sayfasına Hoşgeldiniz
Giriş Sayfasına Hoşgeldiniz
Şifrenizi mi unuttunuz?
Yay Burcu Erkeğini Etkileme Yolları

20
Haz

Yay erkeğini seviyorsanız işte onun kalbini fethedecek öneriler:

Fazlasıyla heyecanlı ve çoşkuludur. Olgunlaşması için uzun yıllar geçmesi lazımdır.

Açık görüşlüdür. Sizden de aynı şeyi bekleyecektir. Klasik düşünceli bir kadınsanız bu ilişki yürümesi oldukça zordur.

Maceraperesttir. Sadakat konusunda zorlanabilir.

Hayata fazla ciddi bakan birisi iseniz, sakinlikten hoşlanıyorsanız Yay erkeğiyle ortak bir noktanız en başından yok gibidir.

Aşkta fiziksel açıdan uyarılmaktan oldukça zevk alır. Kolayca sizden etkilenebilir.

Evlilik ona uzak bir kavram olabilir. Kolay kolay düşünmez.
Anlık dürtüleriyle yaşar, aklına geleni yapmaktan hoşlanır.

Bulunduğu ortamı şenlendirir, gayet rahattır. Sizden de bunu bekler.

Sorunlarla uğraşmaktan hoşlanmaz. Hayatın her zaman yaşanmaya değer olduğunu düşünür, sıkıcı ve boğucu durumlardan uzak kalmaya çalışır.

Fazla duygusal veya aşırı denetimci, üzerinde baskı kurmaya çalışan bir kadına tahammülü yoktur.

Tam elde ettim dediğiniz anda bir kuş gibi uçup gidebilir. Onun için elde tutulması zordur.

Kalbi çok temizdir. İçinde ne varsa saklamaz söyler. Kimilerine göre patavatsız bulunsa da, o böyle olmaktan asla vazgeçmez.

Elindekini bölüşür, cömert ve iyi yüreklidir.

Derin düşünebilir ama aynı zamanda çabuk karar verir. Sabırlı değildir.

Kurallardan nefret eder, kural koyan kadınlardan hiç hoşlanmaz.

Bir anda valizi elinde bir yerlere gidebilir. Durdurmaya kalkmanız pek bir işe yaramaz. İsterse kalır, isterse uzaklaşır.

Eğer sizi sevmişse yanınızdadır. Sevmediyse zaten açıkça söyler.

Eğlenmekten hoşlanır, ilginç yerler bilir, gezmeyi sever. Sosyaldir. Sessizlikten hoşlanan biriyseniz bu beraberliğe hiç başlamayın daha iyi.

Onu anlamakta kimi zaman zorlanabilirsiniz. Bir konu hakkında tartışmaya girdiğiniz anda asla taviz vermez. Size fikirlerini kabul ettirene kadar uğraşır.

Kendi isteklerine oldukça düşkündür. Doyuma ulaşmıyorsa bir başkasını beğenmesi, hoşçakal demesi gayet kolaydır.

Sevgilisiyle keşiflerde bulunmaktan hoşlanır. O bir gezgindir. Yerleşik düzenden hiç hoşlanmaz. Ona ayak uydurmaya çalışmanız gerekebilir.

Gönül almayı bilir, eğer sizi üzmüşse, güldürene kadar bırakmaz.

Ona dürüst olduğunuz, özgürlüğüne saygı duyduğunuz sürece sizinle ilişkisini sürdürebilir.

Onu asla kıskanmayın. Bundan hiç hoşlanmaz.

Dağınık olabilir, düşüncelerini tek bir noktada toparlamakta güçlük çeker. Destek olmanızdan zevk alır ama belli bir sınırı aşmanıza izin vermez.

Asla yalan söylemez.

Muhabbeti inanılmaz zevklidir. Hiç görmediğiniz yerlere sizi götürür, para harcar, beraberken vaktin nasıl geçtiğini anlamazsınız. Hatta sırf bu yüzden ondan vazgeçmeniz oldukça zordur.


Yazı Hakkında 94 Yorum Yapılmış
sedef
1649 günönce
yazdı

ya peki ben bu erkeği çok sewiorum am o bni hiç anlamadan bir hiç uğruna ter edip gitti ne yapmalıyım :@

gamze dağ
1373 günönce
yazdı

tatlım bak sevgilim var kuzeniz ama mersinde ve biz haftalardır konuşamıyoruz ne *** yiyo bilmiorum buna rağmen onla ayrılmıyorum ama yay burcu erkeği koly elde edilmeyen kızları sever yıllarca peşimde koştu en sonunda kabul ettim unutmaki yay burcu erkekleri zor kadınları sever ve onları elde edince heyecan duyarlar ve kendini ağırdan sat biraz

eda
1295 günönce
yazdı

balık burcu kadınıyla asla yapamazlarhep onlar haklıdır.asla kendılerını sorgulamazlar.gamsız vurdumduymaz erkeklerdır.cocuklarını eslerınden daha cok severler

esra
1230 günönce
yazdı

ya biz geçen sene aynı anda birbirimizdn hoşlnp cktık. bn utandığmdn dolayıonunla konşamdm bile. oda bitti dedi. bn de eşşek gibi pesindn koştum.2 gün cıktk ama bn onu çoooooooq seviyorum o ise benm suratıma bakmıyo bnm burcum aslan aslında çoq ii anlaşmamz gerekirken şimdi bu haldeyi o şimdi başkasını seviyomş offf bn ne yapcam kafayı yiycem ya bn kızlar yardm edin noluuuuurrr!!!

Başak
1197 günönce
yazdı

:S:S Bnde balık burcuyummmm duygusal ve kıskancım böyle kadınlardan hoslanmazlarmısss .sss Napcmm yhaaaa ???

burcu
1171 günönce
yazdı

Hayatımda hiç bu kadar aşık olacağım aklıma gelmezdi. Onu o kadar çok seviorumki cok farklı biri onu kendime asık etmem için kendimi baya bi geliştirmem lazım farkındayımm ama kızlar umudunuzu kaybetmeyin aşk kazanacakk

burak
1170 günönce
yazdı

ben yay erkeğiyim duygulsalıkdan hoşlanmaz tamamen yalan. ben şahsen zaten duygusalımdır. sözlerini dolandırmadan direk söylerler.. herkesi yanına yaklaştırmaz. gerçek aşkı arar. gamze dağın söyledikleri ise kesinlikle doğru.kadında kesinlikle zeka ve kültür ararlar. iyi niyetlidir ama biraz ukala. ayrıca sabırlıdır. çift karakterlidir örneğin çok neşeli olduklarında birdan içlerine sıkıntı doğabilir. bazen konuşkan bazen çok suskundur. iyimserdir.etkilendiği kadının peşinden sürekli koşar asla pes etmez. elleri acıktır. mükemmelliyetçidir. karasızdır. her an çekip gidecekmiş gibi davranır ama gitmez yüz üstü bırakmaz.

rojda
1169 günönce
yazdı

ben başak burcuyum ama sevdiğim erkek yay fiziksel dürtülerden hoşlandığı için genelde kaşar kızlarla çıkıo bn öyle biri deilim arkadaşlarım öyle biri olmazsan cıkamazsın dio bn onu çok sewiyorum bnm onu sewdiğimi bilio ama başkasıyla çıkıo kendimi ağırdan satmak için biraz geç kalmadımmı ? aynı okuldayız lütfen bana yardım edin onu kendime aşık etmek için ne yapmalıyım *??

aynurrrrrrrr
1167 günönce
yazdı

gidene hoşcakal diyeceksiniz bu kadar…kalan zaten kalır yanınızda gidecek olan gider arkasından sızlanmanın anlamı yok…keşke öyle olmasa ama böyle.gideni boşverin yanınızda olanların kıymetini bilin.Allah herkesin gönlüne göre versin..

hanife
1162 günönce
yazdı

bende balık burcuyum ama gayet iyi anlasıyoruz sevgılımle..evet yay erkekleri zor oluyo ama sevdıgı zamnda sevdıgı için herseyı yapabılıyo..biras baskın karakter oldukları kesin..ama cabalarsanız onuda asabiliyosunuz..

Buse
1154 günönce
yazdı

Başakcım bnde balık burcuyum ve dediğn gibi kıskancım ama herkes bir değil.mesela sevgilim yay burcu ama sevgili olduğumuz ilk zamanlar bn ona bu kıskançlığmdan bahsettim ve o da bana,bnde zaten bana karışıcak beni kıskanıcak birini istiyorum dedi.Yani bu birazda karaktere bağlı…

okay
1138 günönce
yazdı

kızlar bende yay erkeğiyim ipucu onu mrak etmiyoms gibi yapın mtlaka size gelecektr:D

MErt
1136 günönce
yazdı

bn yay erkeğiyiyim kızlara tavsiyem … yay burçlarını kıskanmasınlar ve zeka ve kültür ararız .. fiziksel görünüm çok önemlidir bnm için konuskan olun ve gülmeyi sevin espiriyi severiz

betülll
1131 günönce
yazdı

yay burcuna güle güle demelisiniz yoksa o size diyecektir

alya
1130 günönce
yazdı

yaaaaaa ben secgilimi çok seviyorum hersey süper gidrken biranda mutlugumu kursağımda brakıyo. onunla ne yapacağım bilmiyorum

JASMİN
1129 günönce
yazdı

yha yay erkegi kadar vurgunduymaz birisi olaaaaaamaz hayallerimi yıktı kızlar onlar acayip varlıklardır evet çekiçidirler yakışıklıdırlar sevince korurlar macera aralar ama sonunda giderler giderken senide bitirirler :( bir yay burcu erkegine aşık olarak bu böyle ve hayatım boyuncada unutamıycagım bi aşk 7 yıl geçti aradan ve onu buldum hani diyolardı yha facebookta ilkokul ark dahi bulursun diye inanmıyordum facebookta ilk baktıgım kişi oydu ve 7 yıl aradan sonra tekrar görmekte çok güzeldi ben hala yay erkegine aşıgım malesef :(

demir
1123 günönce
yazdı

Yay burcu erkeği olarak, ilgilenen hanımlara birkaç ipucu. Tepki duyabilirsiniz ancak,
1.onun ilgisini çekmek için ulaşılmaz ve kesinlikle cazibeli olucaksınız.
2.Onu bir şekilde heyecanlandırmalısınız

Çift karakterlidir, biryandan çok dışa dönük neşeli vurdumduymaz görünsede, diğer yandan aşırı duygusal, ince fikirli ve içine kapanıktır.
Gerçekten çok zor aşık olur, onun dışındakiler gü
nlk heyecanlardır ama 2. güne bişey kalmaz. yay burcuna aşık olan kadının işi zordur, bence hiç aşık olmayın.. Olacaksa tam olaak o size olsun.

helena
1102 günönce
yazdı

kendilerini çabuk sevdiriler ama giderler. onlarla ilgilenmek çok hoşlarına gider.onlar hep acı verirler çünkü giderler kendilrini aşık ettirirler-bu çok hoşlarına gider-ama sonra hiç arkalarına bile bakmadan giderler.benim kitabımda böylelerine kalleş denir kalleş.ama elbet birgün hesaplaşacağız

tugba
1087 günönce
yazdı

yay burcu erkekleri 1.kendilerine çok güveniyolar biliyolar ki onlara aşık bir sürü kız var havalıdırlar iyi niyetli olsalar kızların duygularıyla oynamaz herkes ben iyiyim der zaten. ben 4 seneçıktım askerede gitti geldi şimdi ayrıldık sebebi kıskançlık her dediğini yağtığım halde oda kimseye boyun eğmezdim gönül sevdi işte sırf sevdiğimi bildiği için hep yasak koydu zaten Son sözüde; sen hiç kaybetmedin o duyguyu sana yaşatıcam oldu.. ilk kez bi erkeğe değer verdim sevdim biliyorum 1 ay geçer 2 ay geçer geri döner ama bu kez benim gururum ar s….. gitt dicem aşkından ölmedimmm kimse ölmez insana koyar ama.. tavsiye falan vermiyorum yay erkeği aşık olduysa demekki farklı bi tipsiniz aşık olduktan sonra zaten parmağında oynatıyolar..

ebru
1064 günönce
yazdı

ben kova burcuyum ve yay burcundaki embesile hala aşığım benim ilgimi çekmek için kılıktan kılığa girdi ben ona gidincede defolup gitti ve artık imkansızzz umrumdamı?hayır cünkü o hiçbirzaman beni haketmedi ben onu istedim o kadarrr…olmuosada olmasın tüm memleket peşimde onamı kaldım:P:P

seren
1053 günönce
yazdı

ya arkadaşlar bu kadar takmayın kafanıza hayatı bazen akışına bırakmak gerekir.siz sadce nerde durmanız nerde hareket etmeniz gerektiğini bilin yay erkekleri ulaşılması zor kızları sever ama dediğim gibi bazı yerde de yaklaşabilmesi için bazı sinyaller verin.ama karşınızdaki erkek başka birine aşık olmuşsa pek şansınız yok.eğer su an bi yay erkeğiyle çıkıyosanız ve her an kaybedicek gibi hissediyosanız kendinizi geri çekmenin zamanı gelmiştir.çok uzak davrnmayın ama sizi her an merak etmesini sağlayın.hayatınızda sadece o olmadığını anlasın sonra eğer içinde size karşı birşeyler varsa inanın peşinizi kolay kolay bırakmaz ve gerçekten çekici ve güzel kızlardan hoşlanırlar ben şu ab bi yay erkeğiyle birlikteyim ve benim için heerşeyi yapıcağını biliyorum..

ela
1053 günönce
yazdı

ben size birşey söylimmi siz bırakın bence bu yay erkeğini çabuk pes ediyor dün başka oluyor bugün başka başımdan geçti biliyorum 2 senedir çıkıyorduk evlenelim dedi kabul ettim ilk şaşırdım ailemde biliyordu onlara bahsettmiştim bi pazar günü buluştuk seni çok seviyorum asla ayrılmıcaz dedi sen ayrılsan bile ben ayrılmam dedi ertesi gün oldu ben sana göre değilim ayrılalım hiç birşey demedim dediğim tek söz sen bilirsin nerden nereye geldik ağlayarak işten ayrılıp eve gittim annem ne oldu dedi ona sor dedim bitti dedim annem hala benden fazla umutlu evin tek çocuğuyum bundan olsa gerek hiç üzülmeye gerek yok sevmiyorsa s tiri sen çekeceksin o değil eğer tekrar geri dönerse bilki tekrar gidecektir o gitmeden sen onu terketmelisin umarım bu söylediklerim aklınza yatar

semraa :)
1050 günönce
yazdı

çoğu yerde yay burcu ile ilgili bir sürü yazı okudum hemen hemen hepsinde ayynı şeyler yazıyordu. ve genellikle çoğu da yay erkeği ile uyuşuyordu. bence yay erkeğinin sizi sevdiğini düşünüyorsanız hiç elinizden kaçırmadan çıkma teklifini kabul edin . yay erkeği dedikleri gibi çok iyi , duygusal , mükemmelliyetçi dir . o sevdimi asla pes etmez . sevdiğini elde edene kadar her dakika her saniye uğraşır . gözünün içine bakar. bencee sizi seven bir yay erkeği görürseniz asla ondan vazgeçmeyin.beni şuan seven bir yay erkeği var lise 2 de o bende lise 1 deyim. 1. dönemim sonunda teklif etti kabul etmedim. ve şuan okul bitiyo ve hala gözümün içine bakıyor . bende onuu çokkkk seviyorum ama çıkmıyorumm .. cesaret yok anlayacağınız. doğum günüme bile sürpriz yaptı arkadaşlarla hediye aldı falan. yay erkeği çok iyi dinleyicidrr . ve onunla gerçekten zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız. çok çabuk geçer zaman. ahhhhhh benim onu sevdiğimi bilmiyor. bilse bu sefer asla bırakamaz beni.. neyseee uzun lafın kısası YAY ERKEĞİNİN SİZİ SEVDİĞİNE EMİNSENİZZ ASLA AMA ASLAAAA ONDAN VAZGEÇMEYİNNNNN benden size tavsiye ( acaba ne zaman çıkıcam onunla çok merak ediyorum :D ) <3

naz
1047 günönce
yazdı

Bende balık burcuyum ve bir yay erkeğine aşıgm uzun süre çıktk ve sürekli ayrlıp barışyorduk bu sefer öyle olmadı 2 aydır ayrıyız. ben ne kadar istesem de o sadce kendi istdiqi zaman yanıma gelyo yada msj ma cevap veriyo. ben onu çok seviyorum bundan öncelerde ben ayrldgmda bi süre elindn geleni yapyordu ama kndisi bitirdgnde hc taviz vermyo bazense ck nazik karşlyo ona ne kadar yakn olsamda hala tanıyamyorum yardm edin kzlar

gamzedmn
1038 günönce
yazdı

COK GUZEL YAZMISSINIZ TESEKR EDİYORUM HEPİNİZE FAKAT YAY BURCU ERKEĞİNİ İLK NASIL ETKİLERİZ BİZE GELMESİNİ NASIL SAGLARIZ.. BİZ SUANDA SADECE MERABALAŞIYORUZ WE BENIM YAY ERKEGINI ETKILEMEM ICIN SON 1 HAFTAM WAR..DÜŞÜNCELERİNİZİ SOYLERMİSİNIZ.. :(

eren
1036 günönce
yazdı

merhaba arkadaşlar dert yanan ve fikir veren arkadaşlar var burda iyi hoş güzel ben de bi yay burcuyum ve bi yay burcu bayanı seviyorum benım halim ne olacak asıl acıyan bana acısın allah verdi cezamı

selinn
1029 günönce
yazdı

ben kova burcu kızıyım.şuan yay burcu bırınden hoslanıyorum aslında ıkımızde özgürlüğü sevıyoruz yan yanayken çok eglenıyoruz..ben hıc bısey yapmazken devamlı o elımı tutuyo opuyor sarılıyo dısardan gorenler Aşk a bak dıyo her sey super benı sevdıgını cok tatlı oldugumu soyluyo..özel oldugumu soyluyor ama cıkmıyoruz :D karısık bı durum var yani..şimdi ne yapmaya calısıyo anlamıyorum bense bu davranıslarına ıstemeden aşık oluyorum onun :/ yardım edııınnnn…

esgiiii
1026 günönce
yazdı

kızlar şunu diyebilirim şua hayatımda yay erkeği var inanın kendisinizi her şekilde üstün gösterip onunla ilgilenmiyormuş gibi yaptıgınızda size daha çok baglanacaktır eminim buna :) ilgilenmediğiniz gösterdikçe üzerinize daha çok düşüyor. bilmiyorum aşık oldu herhalde :) ama şunu da söylebilirim gerçekten eli açık sevdim mi seven bir karakter.

seval
1022 günönce
yazdı

ya ben akrep burcuyum üni öğrencisiyim ve hocamı seviyorum çok sempatik kendini sevdirmek için herşeyi yapıyoo ama onu nasıl kendime bağlıycam bilmiyorum :(

merveeee
1006 günönce
yazdı

aslaa yalan soylemezmı haha cok komik gercekten bn boyle bi yay erkegi tanıyrmkı yalancı pisligin teki bnm tanstgm kişi aynen soyle:
cok rahat herkese nasl isterse oyle davranan tas kalpli kendinden baska kimseyi seymeyen kendine asık edip snra cekp giden korkak igrenc bi insan

nesha
1006 günönce
yazdı

Selam arkadaşlar.yAy ah yaylar.Bende çok sevdim çok .Ne hayallaerim vardı nelerr.Bir gün sabah bi kalktım bi baktım arkasına bile bakmadan gitmiş.Öylece kaldım .Afalladım yalnız bi başıma .Yay erkeği böyledir .Sonra ben nerdeyse hiç görmedim.Sonuç şaşırtıcı.Hayat bu tekrardan kapıma getirdi.Eskisi gibi çok uğraştı herşeyin eskisi gibi olması için.Beni çok kırdı onu affedemem ve sürekli karşı karşıyayız ama ben artık yay erkeği, benim erkeğim için imkansızım .Ama çok iyi kalp kazanırlar nasıl affettireceğini çok iyi bilirler Onlar kim ne derse desin çok romantiklerdir:)Her şeye rağmen onun gözünde imkansızım.Ama deli gibi aşığım halaa .

Esra
1004 günönce
yazdı

arkadaslar ben bir yay burcu erkeğiyle evliyim size tavsiyem asla evlenmeyin o kadar sorumsuz vurdumduymaz ilgisiz biriki ne çocuklarla ilgisi var ne benle bir türlü anlayamadım çocuk ruhlu ev ortamını sevmez asla sorgulanamaz hep haklı olan odur bu değişmez çok kötü kendinize yazık etmeyin sevgiler

emak
992 günönce
yazdı

Bem boğa burcu bir kadınım yay burcu erkegine aşık oldum önce kendini bana farkettirmek için türlü numaralar yaptı ben bir kaç hafta sonra ona ilgi duymaya başladım ve belli ettim ama o bu seferde benden uzaklaştı burda yazılı olanlar işime çok yaradı herkese çok teşekkürler. şimdi ben tekrar kendimi ağırdan satmaya başladım o tekrar bana yakınlşamaya çalışıyor dediklerinizi yapıyorum daha güzel giyinip daha hareketli ve enerjik oluyorum ama hayatım boyunca rol yapamam kendim gibi olamıyorum onu çok seviyorum ama kendimden ödün vermek istemiyorum ne yapmalıyım ?

ela
987 günönce
yazdı

burak sana katılmıyorum yay erkeklerine ASLA güvenilmez 2 yay erkeğiyle çıktım biri ilk aşkımdı 2 yıl çıktık ama beni her seferinde aldattı 5 kere ayrılıp barıştık beni sedece 3 ay sevgi geri kalanı yalan sevdim gerçekten ama deymezmiş arkadaşlarımdan biriyle aldattı yay erkekleri gerçekten zor olanı ister peşimde çook koştu çıktık ve ilk fırsattı aldattı 2 ci sevgilim o da yay o ise her kes yalan söyler o doğru her şeyi bilir her istedği yapmalısın her an ilgili olmalısın söünden çıkmamalı yay erkekleri sevdiğine asla güvenmez bişi yapmadım diye ayrıldık 1 yıl çıktık 3 kere ayrıldık en sonunda ben terkettim doğru olanı yaptım yay erkeğiyle çıkacaksanız her dediğini yapmalısınız biliyomusun 2 ayrılmamızda sıkıldım dedi öyle ayrıldı yaya erkeleri hemen sıkılırla ha iyi yönleride var sahiplenme sevme ve kendilerini beyenme

admin
975 günönce
yazdı

selam kızlar yay erkeğine aşıksanız ve haberi yoksa etrafınızdaki bütün kitapları okumaya başlayın:) ilk adım için önem verdikleri şey o bayanın zekası ve konuşmasıdır. ikinci adım ise bakım..her zaman başaramasanızda genelde çekici ve sexy görünün bunu gözleriniz ve dudaklarınız için söylüyorum çünkü yay erkeği zekadan sonra o bayanın gözlerine ve dudaklarına dayanamaz belki de bikaç ay sonra kendinizi nikah masasında bulursunuz:D kalabalık bir arkadaş çevreniz olsun yada farklı yerlerde çekilmiş bi sürü güzel ve çekici resimleriniz emin olun kurtuluşu olmayacak:)))bu arada ben aslan kızıyım..ve bu erkek benim için ölmek üzere..

burak
973 günönce
yazdı

kızlar biraz yazdıklarınıza baktımda doğru olanlarıda var ama bir yay erkeği olarak sadece şunu diyebilirim… kesinlikle ve kesinlikle ona yalan söylemeyinnn kendinizi ondan yüksek tutmayın bir dakika bile arkasına bakmaz o on bitmiştirrr onlar için her şeyyy…ve birde gururlarıyla oynayacak sözler falan söylemeyinnn o da çok önemlidir..dürüstlüğü severlerr…ona karşı açık sözlüüü olunnn…her şeyiniziii bilmek isterrr..kötü yanlarııı olarakkk çabuk sıkılırlarrr canları tez sıkılırrr… o bir yere gitmek istedimiii kesinlikle durmaz o yere gider ona engel falan olmaya çalışmyaınnn….yay erkeğiii sevdimiiii hiç korkmayınnn sizi mutlu etmek için ne gerekiyorsaaa yaparrrrr bu kadar merhametlidirle bide çokkk inaclıdırlarr….

Selime
963 günönce
yazdı

ahh hepimiz aynı kaderi yaşıoruz kızlarr bende bir yaya aşıgım ve onu elde etmek için bir cok planım var zeki olun ve aklınızı kullanın dogru adım atın biz kızlar şeytana bie babucunu ters giydirnişken bir yayla mı ugraşamıcaz sdc kafanızın içindeki şeyi dogru kullanın vee asla bir kız oldugununzu unutmayın pes etmeyin !! :)

altan
962 günönce
yazdı

offff bu kızlar adamı bunaltır kusura bakmayın hiç bi yay burcu sizi çekemez ulaşılmaz olun yüz vermeyın o zaman peşinizden koşarız en basit sizin onu sevdiğinizi bilio yüz vermiyosa ona hiç bakmayın ilgilenmeyın ama sakın kıskandırmayınnnn :) ))

mel
951 günönce
yazdı

ah dostlarr bende bır yay erkegne asık oldumm onn yanndayken zaman su gıbı akıp gecıyor bende ozgurlugume duskunumdur ama onun yanından ayrılmak ıstemıyorum sıze en buyuk tavsıyem sıkmayın sıkarsanız kacar kendı bıle bunu soyler :) en ıyısı dengelı davranmak ne sıkın nede ılgısız davranın yanındayken ılglı olmalısınız ama o arkadaslarıyla beraberse sıkıp durmayın sıkılacaktır kendne aıt zaman ısteyecektır :) aynı sey bz kızlar ıcınde gecerlı aslında ama evde bos bossak ılgıde ılgı ıstıyoruz kendınızı dusunun degerlendırın kızlar once sız sonra yay erkegınız zaten sıze gelecektır sız mukemmel oldukca, cogu zaman bende cok kararsızlıklar affallamalar yasıyorum ama genel ozet bu :)

gözde
942 günönce
yazdı

ben yay burcuyum erkek arkadaşımda yay halimiz duman ikimizde aynıyız ve aynı acıları birlikte çekiyoruz:)))))

ceyda
941 günönce
yazdı

ben başak burcuyum bir yay erkeği ile çıkıyorum yaz tatilinden beri arayıp sormuyo şimdi onu sorguya mı çekeyim yoksa hiçbirşey olmamış gibi mi davranayım nolur bir fikir verinnnnn

seda
937 günönce
yazdı

seni yaz tatilinden beri sormayan insana hala çıkıyorm demen hata güzelim:)

Cansu
928 günönce
yazdı

ben akrep burcuyum we bende yay burcundan biriyle beraberim. sorumsuz wurdmduymaz kendine çok güwenen küçük dağları ben yarattım hawasında biri hoşlanmadığım özellikler ama adeta tapıyorum ona değişik bi duygu ama şunu söyleyeblirim aramayın sormayın elbet dönecektir er geç. sorguya ççekmeye falan gerek yok aksine umursamıyomuş gibi dawranın ilgilenmeyin bu onun dikkatini çekecektir şaşırtın dawranışlarınzla. onun yanında mutlu görünmeye çalışın gülün rahat dawranın. bende işe yaradı sizde de yarayabilir sewiyosanız denemeye değer. :) ))

karamel
924 günönce
yazdı

kızlar ben yay burcu bir erkek ile birlikteyim kızlar kendinizi kasmayın ve sıkmayında bırakın kendi haline gerektiği yerde sevdiğinizi söyleyin merak etmeyin gözünden düşmezsiniz ama zeki bayanları severler poh pohlanmayıda öyle ama sizde erişilmez olduğunuzu hissettirin kıskandırmayı çok severler ama sizinde huyunuzu öğrenmişse emin olun ona göre davranacaktır …..eğer yay erkeği aşkım seni seviyorum diyosa bilinki gerçekten seviyordurr bunuda kolay kolay söylemez :D

Burcu
924 günönce
yazdı

Ben baya süredir bir yay erkeğinden hoşlanıyorum ona bunu hiç ama hiç belli etmedim.Arada konuşuyoruz o kadar yani ama aramızda bir çekim var arada bir bakışlarını yakalıyorum ama asla adım atmıyor ne yapmalıyım ulaşılmaz olursam daha çok uzaklaşır gibi geliyor sizce adım atmalıyım yoksa tavrımı sürdürmeli miyim?

ceyda
915 günönce
yazdı

okul başlayınca hiç sebepsiz ayrıldığımızı başka biriyle çıktığını söyledi aradan 2 hafta geçti şimdiyse beni sevdiğini ve çıkalım diyor ne yapmalıyım? nolur fikir verin çünkü ihtiyacım var

pınar
904 günönce
yazdı

ben bir aslan kızıyım ve umursamıyorum yay erkeğini kendine bağlamaya çalıştıkça beni ben arkadaş gözüyle baktığımı söyleyip çıldırtıyorum onu admin yukarda çok güzel söylemiş sakın onlara taviz vermeyin sürünen siz değil onlar olsun bakımlı olun eğlenceli olun kolay lokma olmayın yani hemen kapılmayın kızlar ;) ) onlar özgürlüğüne düşkünse bizde özgürlüğümüze düşkünüz aşklarından ölseniz de belli etmeyin bu aşk alanında genel kanundur fazla değer vermemek lazım yoksa kaybedersiniz çapkındır yay erkekleri özgürlüklerine düşkünler asla kıskanmayın kıskandırmayın kendi hallerine bırakın dönüp dolaşıp size gelecektir elde edemediği için kudursun :D

tugba
878 günönce
yazdı

Ben 3 mayısta yorum yapmıştım tekrar barıştık beni ne yaptı etti kandırdı ve biz odan sonra 7 kez daha ayrıldık. Ben ikizler burcuyum hep sorun yaşıyoruz.Ayrıldık derken kavga edince küsüyoruz ve bunun adı ayrılık bitti, yolumu çizdim sen yoksun hayatımda diyo her kavgamızda bende 3 gün hiçbir cevap vermiyim mesajlar başlıyo, mesela cuma günü attığı mesaj hayırlı cumalar oluyo yani artistlik yapıyo kendisini unutturmuyo, eğer o mesaja sanada hayırlı cumalar naber yazıyım bitti hemen havalar başlar, benide çekmek kolay değildir biliyorum ama kavga ettik 3 gün küstük bitti bunlar uzatıyoda uzatıyo.Hiç bir şekilde erkek arkadaşımla görüşmemi istemiyo ve sebepde şu nikah düşüyomuş bu yani yay burcu bunlar. 1 hafta geçtikden sonra en acılı şarkıyı bulup yollarlar dinle benden sana gelsin diye ve yine cevap atmazsam ben kazandım demektir. Daha şarkı yollamadı zaman var heralde.Görür ama doğumgününe kadar barışmicam hediye falan almicam en pahalı şeyleri seviyo zaten.Hee bide ayrıldık mesajı attı bana 4 gün sonra karşılaştık akşam üzeri yanımda arkadasm vardı nereye gidiyosun ne işin var dedi böylede dengesizdirler Ukala ,bencil sinirli gıcık insandır bunlar

Anormaall
858 günönce
yazdı

Bnm de Yay Burcu svglm vardı Çok kıskanıodum ve eski sevglisyle grsmesini yasaklamıştım. Eski svglisine gtti ml :D

ayça
843 günönce
yazdı

bende kova burcuyum yay erkeğine aşığımm bir insan kendine böylemi bağlar nasıl bağlandığımı anlayamadım bile ama çok inatçı kendini düşünen egoist insanlardır. ilgiden acayip hoşlanırlar hep kendileri haklıdır asla taviz vermez haksız olsa bile kendini haklı çıkarmayı başarırlar.. bizde ayrıldık üç ay oldu üni kazandı gitti ilgilenmemeye başladı bende böyle devam etmez dedim bitti ve bu durumda bile kendini haklı çıkardı. halda aşığım ve geri dönmeyi düşünüyorm msj atsam napıcak terslyckmi yksa oda istiyickmi çok merak ediyorm:(

Çok Okunanlar
Son Yorumlar
merhaba ben bir başak erkeginle evliyim 8 senedir maşallah diyelim.Zor erkeklerdir evlenmeden önce neler cektim anlatamam sizi her şeyi benden bekledi çok aşıktı ama bana biliyodum 4 sene zar zor cıktık neredeyse evlenme teklifini bile ben yaptım diye biliriz odun erkeklerdir biraz ama cok sevecen cok iyidirler sadıklardır hayatta başka kadınlara bakmazlar şimdi 2 tane cocugumuz var ve cokk mutluyuzz
merhaba arkadaşlar 14 yaşıma ocakta girdim 7 ye gidiyorum sevgilim var ve 15 gün oldu çıkmaya başlayalı çıkarken baştan peşin peşin dedi öpüceğim seni falan diye iskelede onn boynuna yatmıştım bana bakıyodu bende baktım dudaklarımızz yaklaştı ama ben çektim bde hiç öpüşmedim ayrıca 2.buluşmamızda öpüşmek istiyo ailemin çıktığımızdan bile haberi yok yapmalımıyım yapmak istiyorum aslında ama tedirginde oluyorum :/ ne yapmalıyım pekii öpüşmelimiyim hayır dersem bana ilgisi düşebilir ve geri nasıl çevirebilirim ? öpüşüceksek ise nasıl olmalı ? yardımcı olurmusunuz <3 bu arada sevgilim porno falan izliyomuş aşk.fm de sorduklarında gördüm ne yapmalıyım ?
Ecrin yazdiklarin o kadar dogruki inanilmaz. Ben hata yaptim eski sevgilimden anlattim sonra ikinci hatam onu sikbogaz ettim. Kafasi cok karisikken ben üstüne gittim niye hic bana yazmiyorsun aramiyorsun diye. Simdi aramiz pek iyi degil bana bir hafta zaman verdi bir hafta bekle seni aricam dedi devammi yoksa bittim diye. Iki gün önce tel sinirlendi bana bagirdi babamla niye anlatiyorsun diye bitti dedi. Bende sordum sevmiyormusun bana dedigin o güzel cümleler yalanmydi deyince sakinlesti sustu ve iste bir hafta sonra seni aricam dedi. Bende bekliyorum ama ona güzel siirler yaziyorum duygularimi anlatiyorum. Dediginiz gibi cok zor insanlar aslanlar ama ben cok seviyorum. Insallah iyi olumlu haber alirim insallah burda yazan okuyan herkezde sevdgini kavusur hayirlisiyla.
Başkasını unuttmurmaya çalış. Baktın olmuyor: ilk arkadaş ol sonradan yakınlaşırsın. Yalnız dikkat et aslanlara :)
benım aslan burcu olan sevgılım vardı. Burda yazılanların aynısıydı. burda yazılanların hepsini yaptım ama kısa bi süre sonra baska bırıne asık oldu. ayrılırken zaten ikimizde beterdık. Yanı uzak durmak gerekır aslanlardan ;)